سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کودکانه

چشم آقاجون

به نام خدا

تولد امام دهم وتقارن آن با روز زیارتی ایشان مبارک ،جمعه روز مختص امام زمان وروز تعیین سرنوشت ملت هم مبارکتون

بشنویم ازرهبر انقلاب اسلامی وولی فقیه مسلمین :

 

برای حضور حداکثری تلاش کنید مسئله ی اول مشارکت است.درزمینه ی مشارکت مردم ،هرطوری می توانید روی خانواده ها ودوستانتان کارکنید.مشارکت یکی از اساسی ترین مسائل است.حضورمردم برای پیشرفت وصیانت کشورلازم است.

 

من عرض می کنم :همه باید اصرار داشته باشید که درانتخابات شرکت کنید.به نظر من مسئله ی اول درانتخابات ،

مسئله ی انتخاب این شخص یا آن شخص نیست .مسئله ی اول ، مسئله ی حضور شماست

.حضورشماست که نظام راتحکیم می کند ؛آبروی ملت ایران را زیاد می کند.

 

 انتخابات سرمایه گذاری عظیم ملت ایران است؛مثل این که شما سرمایه ی سنگین وعظیمی را دربانک می گذارید ؛ بانک با آن کار می کند و شما از سودش استفاده می کنید ؛انتخابات یک چنین چیزی است .مات ایران سرمایه گذاری  عظیمی را می کند ، سپرده گذاری را انجام می دهد وسود آن را می برد.

 

انتخابات درکشورما یک حرکت نمایشی نیست .پایه ی نظام ما همین انتخابات است.یکی از پایه ها انتخابات است.مردم سالاری دینی با حرف نمی شود؛ مردم سالاری دینی با شرکت مردم ،حضور مردم ، اراده ی مردم ارتباط فکری وعقلانی وعاطفی مردم با تحولات کشور صورت می گیرد؛این هم جز با یک انتخابات صحیح وهمگانی ومشارکت وسیع مردم ممکن نیست.

 

هنرمردم این است که درانتخابات کسی را برگزینند که به فکر دین ودنیا وفرهنگ ملت باشد وبتواند بارعظیم پیگیری اهداف مادی ومعنوی نظام را ببردوش گیرد که این امر خطیر ،از عهده ی کگسی بر می آید که با نشاط ،پرحوصله، باهمت ،مقتدر وهوشمند باشد.

 

علاج درد های این ملت ووسیله ی رسیدن به آرمان های این ملت ، شعارهای انقلاب است،این ها باید حفظ شود .آن کسانی که با این شعارها به معنای حقیقی کلمه مخالفند ،دشمن این شعارهایند؛این ها نباید درمراکز تصمیم گیری واقع بشوند.

 

 آن کسی که اسلام را نمی پسندد ومقررات اسلامی را قبول نمی کند  وبرای خاطر دل بیگانگان وخوشایند دیگران به انقلاب ارزش های انقلابی اهانت می کند ویابه خاطر ترس از دیگران ،به جای این که به ملت ایران گرایش نشان دهد به دشمن گرایش نشان می دهد ...؛او لایق وشایسته این کار (نمایندگی) نیست .

 

ببینید وبفهمید چه کسی رابه مجلس می فرستید .آن کسی  که به عنوان وکیل این ملت انقلابی ومومن  وشجاع به مجلس میرود ؛باید انقلابی ومومن وشجاع باشد ؛اگرنگوییم شجاع ترین ومومن ترین وانقلابی ترین !

 

اگرنماینده ای به مجلس برود که از مسائل کشور درک لازم را نداشته باشد ،فاقد هوشمندی ،آگاهی ،سواد ومعرفت لازم باشد ،به درد نمی خورد.نمایندگی کار مهمی است.

 

اگرنماینده ای برسر کار آید که قبل از ورود به مجلس ،خود را وامدار دیگران کرده ومجبورباشد درمجلس وام آن ها راادا کند ، به درد نمی خورد.

 

همه تبلیغات  جهانی جهت گرفته تا حضور مردم را کم رنگ کند؛با حضور خود علیه این اراده خبیثانه اقدام کنید .بداخلاقی واهانت درانتخابات دشمن را خوش حال می کند.

 

بگردید از خدا هم بخواهید ،از آدم های مطلع وامین وبا صداقت کمک بخواهید تا بدانیدچه کسانی رابایدبفرستید مجلس.آن وقت مجلس،مجلسی خواهد شد که می تواند  آرمان های ملت راتبلور وتجسم ببخشد به معنای واقعی کلمه.

 

نماینده ی صالح آن کسی است که پایبندی او به اسلام باشد ،پایبندی او به عدالت باشد ؛پایبندی او به منافع ملی باشد؛مرزاو با مرز دشمن مرز مشخصی باشد؛اگر این نشد،آن نماینده ،نماینده ی خوبی نخواهد بود.نماینده ی ملت درواقع نخواهد بود.

 

حضورمردم پای صندوق های رای همیشه نشانه ی حضور مردم درصحنه وآگاهی آن ها به نظام جمهوری اسلامی تلقی شده است.


تمرین انتخاباتی (ابتدایی ها)

به نام آن که قوه ی تعقل وفرصت انتخاب به ما بندگان عطا کرد

سلام دانش آموز عزیز

شاید شما هم خیلی مشتاق باشی درانتخابات شرکت کنی ورای بدهی.امیدوارم به لطف خدا به اون مرحله هم راه پیدا کنی ،منظورم سن رای دادنه.اما بیا تا اون زمان تمرین کنیم که بهترین انتخاب رو داشته باشیم.

حالا به این سوال فکر کن :اگربخواهی یکی از دوستان همکلاسی را برای مشورت درتصمیم گیریهایت انتخاب کنی چه کسی رو انتخاب می کنی؟این فرد چه ویژگی های رفتاری داره ؟لطفا درکلاس خود تحقیق کن واون فرد رو انتخاب کن .دریک دغترچه بنویس چرا اورا انتخاب کردی.

حالا با معلم خود مشورت کن وببین ایشان چه نظری دارند.

اگر سوال را عوض کنیم : برای گروه درسی خود چه کسی را برای سرگروهی می پسندی ؟ چرا؟

حالا همان مراحل سوال اول را برای این سوال انجام بده.این دفعه علاوه بر معلم با یکی دونفر از دوستان ووالدینت هم مشورت کن وببین نظر آن هادرمورد این روش انتخاب شما چیست.

حالا سوال هایی برای خودت طراحی کن وبراساس نیاز افرادی را از فامیل ،دوستان ،همکلاسی هایت انتخاب کن.

راستی این کار وتمرین نیاز به زمان وحوصله داره پس باید بدون عجله به اون بپردازی حتی اگه مدتی مشغول باشی اشکالی نیست درعوض به رشد بیشتری می رسی.                     خدا نگهدار زیبا اندیشان عادل وبا دقت ،همان ها که خدا را دریاد دارند.


تمرین اضافی(کلاس اولی)

حالا باکمک تصاویر یک تمرین ریاضی بنویس.کدوم تصاویر؟همینه هایی که الان می خونی وتوی دفترت می کشی.

5تا مامان ،5تا بابا توی یک مهمونی.

4تا دختر باپوشش مقنعه،6تا دختر با پوشش چادر،توی یک پارک.

2بچه موش 3موش بزرگ 2موش پیر توی جوی آب!

راستی یادت باشه از چینه برای نشون دادن این شکل ها به یک زبون دیگه کمک بگیری.

برای شکلکهای زیر چه می نویسی؟

! ـتمرین ریاضی:

 

2ـقصه  ی فارسی:

مؤدبمؤدب    مؤدبمؤدبمؤدبمؤدبمؤدب


ریاضی اول درمحیط زندگی

 

عزیزم بگو این جا کجاست.

من این عکس را با انگیزه ی آموزش ریاضی امسال درمسیر تهران مشهد انداخته ام.

حالا هر چند تا جمع که می توانی با کمک این شکل بنویس.

دوست دارم دربخش نظر یادداشت وپاسخ های درست شماراببینم ولذت ببرم.

شاید سوالات دیگری هم داشته باشم که شمابتوانی باتوجه به این تصویر به من پاسخ بدهی.

به همکلاسیها ومعلمت سلام برسون.

می بوسمت


کلاس اولیها ریاضی رو ...(برای گلهای کلاس اول )

عزاداری هات قبول باشه کلاس اولی.کربلایی کوچولو خیلی دوست دارم .برام دعا کن!

نوبت درس ریاضی شد بگو ببینم چی سخته؟اگه بگی ازاین کتاب جدید  کدوم درسش رو متوجه نمی شی شاید بتونم کمکت باشم.

منتظر پیام هات هستم.شب بخیر عزیزم.