سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کودکانه

میتونی تمرین کنی ،عیدیت هم پیش خدا محفوظه

بسم الله الرحمان الرحیم

دخترم ، پسرم ،روزه اولی عزیز وبقیه ی عزیزان عیدتون مبارک.

می تونین با سبقت گرفتن از بقیه فردا درصف نماز عید فطر پشت سر ولی فقیه یا نماینده ایشان درشهر محل زندگی خودتون شرکت کنین واین تمرینی باشه برای لبیک به نماز عید امام زمان ع انشاء الله در زمان ظهور.

الان سجاده ووسایلت رو آماده بذار ،صبح دیر نشه.

التماس دعا


به بهانه ی پیامکی از دخترم، دانش آموزم

بسم الله الرحمان الرحیم

کس که قلب خاکی اش را سنگفرش قدم هایت می کند ؛منم.

کلاس پنجمی عزیزی این پیام زیبا رو برام  فرستاد ؛دیدم مناسب این شب های قدره ، اگه  امشب همین قدر ادب داشته باشیم شاید حضرت بقیه الله ع نظری کنند وشفاعتی.چه شود اگر به لطف خدا دیده یاری کند و راه را با گلاب گریه ی توبه وعشق توامان بشوییم و سنگ ها را به فرش مخمل عشق به رنگ خون دل ایام انتظار،  مزین سازیم.

اللهم عجل لولیک الفرج

**************************************

سلام نوتکلیفا وروزه اولی ها،امشب حضور شما تو مراسم احیا برای ما بزرگترها برکت داره ؛ قدمتون روی چشم والتماس دعا داریم.


آخ جون مهمونی ومسابقه باهم

سلام عزیزم ،دخترنونهالم

خوشحالم که شما هم به این مهمونی رسمی دعوت شدی . کارت دعوتت رو دیدی ؟ می تونی بگی درکدوم آیات قرآن و کدوم بخش رساله مجتهدی که ازایشون تقلید می کنی بیشتر باید دقت کنی؟

خوب حالا که میزبان توخداست اگه بتونی درساعاتی که سفارشت کرده از خوردن ونوشیدن پرهیز کنی ؛ اون بی همتای بیمهربون  ،تو رو از همه ی موجودات بی نیاز می کنه و هدیه ی تو میشه خودش  که ،هرچی بخوای بهت بده وفقط چشمت به  دست وجود صمد او باشه و این یعنی بی نیازی از بقیه. حالا سلامتی ،احساس خوب بودن ، بهشت و...که دربرابر قبول کردن این مدل مهمونی برات در نظر گرفته  جای خودش.راستش می دونی میگن انسان خلیفه و جانشین خدا روی زمینه و خدا دوست داره آدم ها بسیاری از صفاتش  رو  در حدنوان خودشون کسب کنن . این خودداری کردن از تغذیه ونوشیدنی هم که برای روزهای ماه مبارک برامون واجب کرده یکی ازتمرین هایی ست که می دونسته برای ما لازمه تا رفتارمون خداپسندانه بشه.

حالا فرشته ها همه منتظرن تا شما مهمونای تازه دعوت شده به این جشن بندگی یک ماهه ، توی اولین سحر و اولین  افطارتون  دعا کنین و هرچی بخواین آمین بگن.

راستی ببینم اصلا فکرکردین چی می خواین و دعاهاتون توی این وقت های باارزش چیه؟ می دونین اگه مثل  چه کسانی حرفای دلمونو به خدا بگیم بهتره؟ کتاب مفاتیح وصحیفه ی سجادیه رو می شناسین ؟

بذار بهتون بگم مهم اینه که شما هم دعوتین و کم کم زیر سایه ی امام زمان ع  و بزرگترهای خوبتون       یاد می گیرین چه جور این یک ماه مهمون نازنینی باشین تا  میزبان خیلی خوشش بیاد.

دوستتون دارم خیلی زیاد د د د  . خدا کنه همه ی جایزه های خدا رو لایق وشایسته بشین.


خوب کوک شو!

سلام به دخترخانم ها وآقاپسرهای عزیز،صبح روزجمعه ی همه تون بخیر

عزیزانم تولد حضرت فاطمه ی زهرا س الگوی همه ی انسان هایی که دوست دارن خدایی باشن به شما مبارک.

قشنگ ترین لحظه برای هر آدم خوبی همون وقت هایی ست که احساس می کنن خدا ازشون راضیه.

یکی از راه هایی که آدم ها می تونن رفتارها وکارهایی درستی از خودشون بروز بدن اینه که از تجارب دیگران استفاده کنن وفکر اون ها روبه کار بگیرن.خوب خدای مهربون چهارده الگوی کامل برای ما معرفی کردن البته قبل از پیامبرص هم ،پیامبرا ن دیگه ای برای آدما فرستاده؛ اما هرکس به اندازه لیاقت وعلاقه ی خودش به خوب شدن وخوب زندگی کردن از برنامه ی  این خوبان استفاده کرده ،حالا ماهستیم وامام زمان ع وبقیه ی خونواده ی پیامبر ص .ببینیم می تونیم چه کاری برای خودمون ودوستامون بکنیم وتا چه اندازه با الگوهای زندگی آشنا شده واز برنامه ی قشنگ خدا برای انسان موفق شدن استفاده می کنیم.

راستی الان که این مطالب رو می نویسم فیلم "بازگشت به سرزمین عجایب از ش تهران درحال پخشه ،تصادفا چند نکته جالب رو شنیدم ویاد گرفتم که براتون می نویسم.

دخترک اول فکرتیک تاک رو کوک کرد.(مراقب باشیم فکرمون توسط آدم های مطمئن کوک بشه مثل پیامبران وپیروان راستین اونا)

دوم این که تیک تاک با کلید سخن گفتن کوک می شد تا بتونه فکرشو دراختیار دیگران بذاره.(مراقب فکرکردن درست خود باشیم وبدونیم فکرمونو برای چه کسی بازگو می کنیم.)

سومین کار دخترک کوککردن عمل تیک تاکه ؛ تابتونه از فکرش برای نجات خودش ودیگران استفاده کنه.(مراقب باشیم عمل ما همون عملی باشه که خودمون ودیگران رو از گمراهی وبه سمت شیطون رفتن نجات میده .)

به نظر شما مشورت درکارها تا چه اندازه دراین مراحل می تونه به کمک ما بیاد؟

منتظرتون هستم.


عیدت مبارک کلاس اولی

سلام شیرینی تولد پیامبر اسلام وامام ششم همواره درکامت باقی بماند عزیزم.برایت دعا می کنم همیشه با ایشان بمانی وگول رنگ دررنگ دشمنان را نخوری.

تکلیف تو برای درس دین وقرآن(جدی بگیر،سستی نکن)

1.سوره های کتاب قرآنت را بدون اشتباه حفظ کن .

2.سوره ها را با کمک دوستان بدون اشتباه از روی قرآن بخوان وکم کم در این مهارت مستقل شو!

3.داستان ها را کامل یادبگیر.

4.وضو ونماز خودت را کامل کن.

6.شعرها را با دوستان بخوان وبه توضیحات معلم ووالدینت درارتباط شعرها وسوره های کتاب خوب توجه کن.

اینها تکلیف توست که کمک واهمیت دادن والدین مهربانت در موفقیت تو در ارزشیابی تدریجی وتوصیفی از آموخته هایت تاثیر زیادی دارد.

واما مسابقه :

اگه درباره یکی از سوره های قرآن درسی خود 5دقیقه سخنرانی آماده کنی وبرای دوستان کلاست بگویی انشاءالله برنده هستی.

خیلی دوست دارمت کلاس اولی .