سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کودکانه

آماده باش بچه شیعه !

سلام جانم

حالا هم سربازی هم دانش آموز، هم می زنی  هم تو آغوش می گیری.

میوه ی دل امت اسلام ، یادت باشه وقتی  وجود خودتو تو این ایام پاکسازی کردی وتا روز عید قربان کاملا بهتر از قبل آماده ی گوش به فرمانی فرمانده شدی . حتما به جانشینش رو زمین هم با دقت بیشتری توجه داری و گوشتو می ذاری کنار دلشون ببینی امام زمان ع  چه       می خواهن . حتما یکی از سفارشاتشون در زمان غیبت  رو ، تو کتاب هدیه ها ی آسمان خوندی . تبعیت از روات حدیث و گوش به فرمانی از ولی فقیه تا روز ظهور.

حالا بعد عید قربان ببا قربونی کردن خواسته های ناهنجار وغیر خداپسندانه ی دلمون تازه آماده ی خدمتیم . یک دهه داریم که می خوایم حسابی در خدمت رسول خدا ص باشیم و  برای تحقق آیه ی شریفه ی  "   اطیعوالله واطیعوالرسول ...  "در جامعه مون که سفارش قر آنه  لبیک یا رسول الله بگیم . هر چی بتونیم با رفتارهامون دل های مسلمونا رو به هم وبه امام زمان ع وبه خدای رحمان که اصلی ترینه نزدیک می کنیم و از هرچی که باعث خوش حالی دشمنان خدا از جنس شیطون یا انسان فاصله رو بیشتر وبیشتر می کنیم. اونقدری که گویا صدها بمب وموشک وگلوله بر سر دشمن خدا ریخته باشیم . حالا ابتکار عمل با شما بچه مسلمون شیعه .

اگه دوست داشتی بنویس چه در سر داری ما هم الگو بگیریم .

یا علی و یا عظیم . صلی الله علیک یا رسول الله ، صلی الله علیک یا امیر المومنین و یا فرزندان امیر المؤمنین .


مشق حج(ادامه)

امید جامعه ی بشریت مخصوصا اسلام عزیز ، خوب می دانی که حاجی ها وقتی محرم می شوند دیگر اجازه ندارند بعضی رفتارها را انجام دهند وکاملا باید حواسشان جمع باشد ودر غیر این صورت حجشان قبول نمی شود واعمالشان با مشکل روبه رو ست. شما هم سعی کن محرم باشی واین کار ها را انجام ندهی :

1-    تکبر وخودخواهی و خود را بالاتر وبهتر از دیگر هم دبستانی ها ، هم کلاسی ها ، هم سرویسی ها و...دیدن.

2-    بد زبانی و ناسزا گویی

3-    آزار رساندن به موجودات زنده حتی اگر علفی باشد که بی دلیل لگدش کنی یا بکنی ؛ یا گربه ای باشد که بترسانی چه رسد که خدای نکرده همسالی باشد که در مدرسه یا بیرون آن از ما آزار ببیند.

4-    بیش از حد به ظاهر توجه کردن و آراستن ظاهر به صورتی که بر خلاف دستور خدای متعال باشد و حواس ما را از این که بنده ای هستیم محتاج دائم به خدا پرت کند.

5-    پر هیز از دروغ ، غیبت ، مسخره کردن و...

6-    .....

البته می توانی اگر توان داری دهه اول ذی الحجه روزه هم بگیری و در روز عید قربان از یک وسیله یا مقداری پول که خیلی دوستش داری با اجازه والدینت بگذری و آن را به محرومی هدیه بدهی.یعنی ابراهیمی عمل کنی البته حضرت ابراهیم راضی شدند از جان فرزندشان بگذرند وخداوند بعد از قبول شدن ایشان گوسفند را قربانی فرستاد.

مطمئن باش اگر مشق را با موفقیت انجام دهی در همین چند روز آغاز سال تحصیلی چند پایه جهش تحصیلی داری اما نه به ظاهر بلکه در عالم غیب برایت کارنامه صادر می کنند ونزد خدا محفوظ است تا جهان آخرت ؛ زیرا تو در مدرسه ی عشق به خدا درس دین خدا را تمرین واز عهده ی آزمونک هایش به خوبی برآمده ای ودر ارزشیابی توصیفی خدایی رتبه ی خیلی خوبی داری. انشاءالله

                                                                                           التماس دعا

                                                                                        امیدوارم با دعای شما خودم هم شاگرد خوب مدرسه بشوم

                                                                                                        دوست شما ، معلم بازنشسته

 


مشق حج

بسم الله الرحمان الرحیم

لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک ، ان الحمد والنعمه لک والملک ، لا شریک لک لبیک

سلام عزیزم ، دانش آموز مدرسه ی عشق ، سال تحصیلی جدید بر شما مبارک

فرزندم سال تحصیلی در حالی آغاز می شود که ماه ذی القعده تمام وماه ذی الحجه آغاز می شود یعنی در فضای دو ماه حرام از ماه های قمری قرار داریم ؛ ماه هایی که همه ی خوبی های ما دوبرابر است انشاءالله و البته که معصیت هم مذموم تر از دیگر ماه ها.از طرفی الان عده ای از هموطنان ما در مدینه مشغول زیارت پیامبر ص هستند یا در مکه مشغول عمره به جا آوردن وطواف خانه ی خدا . سرانجام هم روزهای ویژه ی حج شروع می شود که خوب احکام خاص خودش را دارد. برای شما وخانواده تان آروزی تشرف دارم واگر مشرف شده اید انشاء الله تکرار شود . اما الان حرفم چیز دیگری است. پیشنهادی دارم وآن این که بیا در مدرسه مشق حج را در آغازین روزهای تحصیلی انجام دهیم باشد که ما در زمره ی حاجیان ماهم مورد توجه خاص خدا باشیم.

1 – قبل از خروج از منزل در روز اول یک غسل انجام بده و نیت نزدیک تر شدن به خدا داشته باش.

2 – وضو بگیر و باز هم نیتت نزدیک تر شدن به خدا باشد.

3 – از پول توجیبی ات با اجازه ی والدینت مقداری صدقه کنار بگذار.بازهم نیت نزدیک تر شدن به خدا باشد.

4 – از والدینت واهل خانه دلجویی کن تا اگر آن ها را خدای نکرده رنجانده ای از تو راضی شوند وبخواه که برای موفقیتت دعا کنند.

5 – کیفت را که آماده می کنی با خودت بگو مدرسه می روم تا بنده ای آگاه ومفید باشم همان طور که خدایم می خواهد.

6- با نیت پاک از خانه خارج شو وتمام وقت حواست به رضایت خدا باشد.