سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کودکانه

مشق حج(ادامه)

امید جامعه ی بشریت مخصوصا اسلام عزیز ، خوب می دانی که حاجی ها وقتی محرم می شوند دیگر اجازه ندارند بعضی رفتارها را انجام دهند وکاملا باید حواسشان جمع باشد ودر غیر این صورت حجشان قبول نمی شود واعمالشان با مشکل روبه رو ست. شما هم سعی کن محرم باشی واین کار ها را انجام ندهی :

1-    تکبر وخودخواهی و خود را بالاتر وبهتر از دیگر هم دبستانی ها ، هم کلاسی ها ، هم سرویسی ها و...دیدن.

2-    بد زبانی و ناسزا گویی

3-    آزار رساندن به موجودات زنده حتی اگر علفی باشد که بی دلیل لگدش کنی یا بکنی ؛ یا گربه ای باشد که بترسانی چه رسد که خدای نکرده همسالی باشد که در مدرسه یا بیرون آن از ما آزار ببیند.

4-    بیش از حد به ظاهر توجه کردن و آراستن ظاهر به صورتی که بر خلاف دستور خدای متعال باشد و حواس ما را از این که بنده ای هستیم محتاج دائم به خدا پرت کند.

5-    پر هیز از دروغ ، غیبت ، مسخره کردن و...

6-    .....

البته می توانی اگر توان داری دهه اول ذی الحجه روزه هم بگیری و در روز عید قربان از یک وسیله یا مقداری پول که خیلی دوستش داری با اجازه والدینت بگذری و آن را به محرومی هدیه بدهی.یعنی ابراهیمی عمل کنی البته حضرت ابراهیم راضی شدند از جان فرزندشان بگذرند وخداوند بعد از قبول شدن ایشان گوسفند را قربانی فرستاد.

مطمئن باش اگر مشق را با موفقیت انجام دهی در همین چند روز آغاز سال تحصیلی چند پایه جهش تحصیلی داری اما نه به ظاهر بلکه در عالم غیب برایت کارنامه صادر می کنند ونزد خدا محفوظ است تا جهان آخرت ؛ زیرا تو در مدرسه ی عشق به خدا درس دین خدا را تمرین واز عهده ی آزمونک هایش به خوبی برآمده ای ودر ارزشیابی توصیفی خدایی رتبه ی خیلی خوبی داری. انشاءالله

                                                                                           التماس دعا

                                                                                        امیدوارم با دعای شما خودم هم شاگرد خوب مدرسه بشوم

                                                                                                        دوست شما ، معلم بازنشسته